Koktajl piękności, czyli wyglądasz tak jak jesz



Jesteś tym co jesz, więc wyglądasz również tak jak jesz.
Wspominałam już o kolagenie w galaretkach, piciu wody a teraz chciałabym wam polecić przepis na pyszne urodowe smoothie. Jest to prosta w przygotowaniu i smaczna bomba witaminowa. Idealna na śniadanie.

Składniki:
  • Jarmuż lub natka pietruszki
  • Sok jabłkowy 100% bez cukru
  • Banan lub melon
  • Kostki lodu
Moje ulubione kompozycje:
1. 2 garści jarmużu + szklanka soku jabłkowego + 1 banan
2. Pęczek natki pietruszki + pół małego zielonego melona + szklanka soku jabłkowego

Dlaczego akurat takie składniki? Garść jarmużu zawiera więcej witaminy C niż wynosi dzienne zapotrzebowanie. Jest bogatym źródłem witamin A i K, wapnia, żelaza, miedzi i potasu. A natka pietruszki? Zawiera ona kilka razy więcej witaminy C niż owoce cytrusowe (jeszcze więcej niż jarmuż) i jest jednym z najbogatszych źródeł prowitaminy A, chlorofilu, wapnia, sodu, magnezu i żelaza.
Spróbujcie sami - pycha!

Kasia Pętlak